Nie mogę złożyć zamówienia. Co mam zrobić?


Zalecamy podjęcie następujących kroków:

1. Opróżnij całkowicie swój koszyk.
2. Zamknij stronę i przeglądarkę 
3. Otwórz ponownie przeglądarkę i wejdź na naszą stronę (czasami może pomóc również inna przeglądarka lub okno incognito). 4. Spróbuj ponownie złożyć zamówienie. 

Jeśli problemy będą się powtarzać, zalecamy usunięcie plików cookie i wyczyszczenie pamięci podręcznej. Nadal masz problemy? Następnie skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta.

Można się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 56 681 62 34.
Godziny pracy: Jesteśmy dostępni od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 11:00 i od 11:30 do 13:00.
W piątek od 08:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00.
lub mailowo: [email protected]