Płatność nie powiodła się. Otrzymuję komunikat o błędzie.


Niestety może się zdarzyć, że odwiedzisz nas w czasie, gdy na naszej stronie występują problemy. Tutaj wyjaśniamy, jaka sytuacja może wystąpić podczas procesu realizacji zamówienia i  jaki należy wykonać kolejny krok. Zamówienie zostało pomyślnie złożone tylko wtedy, gdy wszystkie kroki zostały wykonane i transakcja przebiegła pomyślnie. Zostaniesz przekierowany na stronę z podziękowaniami za zakup. W ciągu kilku minut otrzymasz również potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail. Czasami zdarza się opóźnienie, ale potwierdzenie zamówienia powinno zostać wysłane w ciągu 10 minut. Dla pewności sprawdź w swojej skrzynce spamowej, czy e-mail tam nie trafił.

Masz problemy z powodu awarii w banku lub wybranej metody płatności? Wtedy zostaniesz automatycznie odesłany do wyboru nowej metody płatności. Czy nadal otrzymujesz powiadomienie o awarii? Wówczas spróbuj ponownie w późniejszym terminie lub skontaktuj się z nami.

Pomocne może być również wyczyszczenie historii przeglądania lub użycie innej przeglądarki.

Można się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 56 681 62 34.
Godziny pracy:
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 11:00 i od 11:30 do 13:00.
W piątek od 08:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00.
lub mailowo: [email protected]