Czy moje zamówienie zostało dostarczone i zaakceptowane?


Złożyłeś zamówienie i masz wątpliwości, czy wszystko przebiegło pomyślnie? Po złożeniu zamówienia, w ciągu kilku minut wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienie z jego numerem.

Twój adres e-mail znajduje się w domenie @gmail.com? 
Potwierdzenie zamówienia może dojść na następujące foldery skrzynek pocztowych: 
- Główna skrzynka odbiorcza (Główne)
- Skrzynka społecznościowa (Społeczności)
- Skrzynka reklamowa (Oferty)
- Folder SPAM (Ta skrzynka znajduje się pod nagłówkiem "więcej", a następnie "Spam") 

Twój adres e-mail znajduje się w domenie @outlook.com, @live.nl lub @hotmail.com? 
Potwierdzenie zamówienia mogło zostać dostarczone na następujące skrzynki pocztowe::  
- Skrzynka Priorytetowa
- Inna skrzynka odbiorcza
- Kosz

Jeśli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. 
Można się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 56 681 62 34.
Godziny pracy:
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 11:00 i od 11:30 do 13:00.
W piątek od 08:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00.
lub mailowo: [email protected]